loading
Valuta: € EUR 

Verzenden

Verzenden.

Wat zijn de verschillende leveringsmethodes?

Je kan kiezen voor een levering via Bpost.

Bij een levering via Bpost wordt je bestelling bij je thuis of op een ander leveringsadres geleverd.

 

Wat is de leveringstermijn?

Standaard levering of Express levering (4 tot 5 werkdagen):

De levering wordt verzorgd door Bpost, waardoor je je pakketje binnen 4 à 5 werkdagen ontvangt. 

Zendingen naar Luxemburg kunnen tot 8 werkdagen onderweg zijn. 

Op feestdagen worden er geen leveringen gedaan.

Bankoverschrijving:
Wanneer je betaalt met bankoverschrijving wordt je pakketje verstuurd nadat we je betaling ontvangen hebben.
Reken dus 1 à 2 dagen extra voor de verwerking van de betaling door de bank.

Bankoverschrijving:
Wanneer je betaalt met bankoverschrijving wordt je pakketje verstuurd nadat we je betaling ontvangen hebben.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €7,95.

 

Leveren jullie ook buiten de Benelux?

Wij leveren enkel in de Benelux en Duitsland.

Kan ik een ander leveringsadres kiezen?

Ja, dat kan. Bij het invullen van de facturatiegegevens heb je de optie een ander leveringsadres toe te voegen.

 

Kan ik mijn pakketje volgen?

Het volgen van uw pakket kan via de website van Bpost: http://track.bpost.be

De informatie over uw pakket kan enkele uren vertraagd zijn. Voor vragen over de bezorging van uw pakket kunt u met ons contact opnemen, of rechtstreeks de klantenservice van Bpost contacteren op het telefoonnummer 02/201 23 45. Momenteel kan je jouw pakketje nog niet zelf volgen, maar wij werken aan een systeem opdat dit in de toekomst wel lukt. Indien je de bestelling niet tijdig ontvangt, contacteer je best onze klantendienst. Zo kunnen we nagaan waar het pakket zich bevindt en zoeken we een gepaste oplossing.

 

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

 

Indien je niet thuis bent op het moment van de levering, laat Bpost een briefje achter met verdere instructies. Je kunt er dan voor kiezen om het pakket op te halen in een afhaalpunt (bijvoorbeeld een postkantoor of PostPunt in je buurt), of je kunt telefonisch een tweede thuislevering aanvragen. 

 

Wat als ik een verkeerd adres heb ingevuld?

Als je een fout adres opgaf, kan je ons best zo snel mogelijk telefonisch contacteren. Als het pakket nog niet vertrokken is, kunnen we het adres nog aanpassen.

Vertrok het pakket al wel, dan wachten we tot het pakket retour komt en zenden we het opnieuw naar het juiste adres.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »