loading
Valuta: € EUR 

Betaalmethoden

Betaalmethoden.

 

Op onze site kan je op verschillende manieren een veilige online betaling uitvoeren.

Wat zijn de verschillende betaalmethodes?

Betalen kan met een kredietkaart (Visa, MasterCard), via bankkaart (Bancontact/Mister Cash), via overschrijving, via iDeal of met  een Premiumwijnen.eu waardebon. 

 

Hoe betaal ik met een kredietkaart (Visa, MasterCard)?

Als betalingswijze kies je voor ‘Betaling via kredietkaart’. Als je je bestelling bevestigt, verschijnt automatisch de beveiligde betaalpagina van Ingenico. Hier vul je je kaartgegevens in: de naam van de kaarthouder, het kaartnummer, de geldigheidsdatum en de verificatiecode. De verificatiecode controleert of je kaart niet gebruikt wordt door een ongeautoriseerd persoon.

De 3-cijferige verificatiecode van je Visa of MasterCard vind je op de keerzijde van je kaart, in het veld van je handtekening.

Na het invullen van je gegevens bevestig je de betaling. Na de onmiddellijke verwerking hiervan word je binnen enkele seconden teruggestuurd naar de Premiumwijnen.eu website, waar de bevestiging van je bestelling verschijnt. Je ontvangt deze bestelbevestiging ook nog per e-mail.

 

Hoe betaal ik met een bankkaart?

Als betalingswijze kies je voor ‘Betaling via bankkaart’. Als je je bestelling bevestigt, kom je automatisch terecht op de beveiligde betaalpagina van Ingenico. Hier vul je je kaartgegevens in: de naam van de kaarthouder, het kaartnummer (16 tot 19 cijfers) en de vervaldatum (maand/jaar).

Vervolgens doorloop je de veiligheidsprocedure via een elektronische handtekening met je kaartlezer: je schuift de Bancontact/MisterCash in de digipass en volgt de instructies op het computerscherm. Op het einde van dat proces ontvang je een cijfercode, die geldt als elektronische handtekening waarmee je je betaling bevestigt.

Na de betaling word je teruggestuurd naar onze website. 

 

Hoe betaal ik via overschrijving?

Als betalingswijze selecteer je ‘betaling via bankoverschrijving’. Nadien bevestig je de bestelling, waarna onmiddellijk de overzichtspagina van je bestelling verschijnt. Je ontvangt per e-mail onze bankgegevens, waarmee je de betaling per overschrijving kan doorvoeren. Van zodra wij deze betaling ontvangen, wordt jouw bestelling verstuurd. Let op: wij behandelen de bestelling na ontvangst van betaling op onze rekening: dat kan een vijftal dagen duren.

 

Wat als ik een foute mededeling gebruikte?

Indien jouw overschrijving gebeurde met de verkeerde mededeling, komt je betaling terecht bij onze onbekende betalingen. In dat geval stuur je best een e-mail naar [email protected] met het referentienummer van de bestelling en een printscreen van je overschrijving, zodat wij de betaling aan het juiste order kunnen koppelen. Van zodra dit in orde is, wordt je bestelling verzonden. 

 

Wat als ik een fout bedrag heb overgeschreven?

Indien je een te laag bedrag hebt overgeschreven, mag je het resterende bedrag met dezelfde gestructureerde mededeling overschrijven. Na ontvangst van het restbedrag wordt de betaling aanvaard en wordt de bestelling verzonden.

Als je teveel betaald hebt, stuur je best een e-mail naar [email protected] met het ordernummer en je bankgegevens, opdat we het bedrag kunnen terugbetalen. 

 

Hoe betaal ik met Paypal?

Als betalingswijze kies je voor ‘Betaling via Paypal’. Als je je bestelling bevestigt, kom je automatisch terecht op de beveiligde betaalpagina van Paypal. Indien je reeds een account heb, kan je gewoon inloggen. Zo niet, vul je je gegevens in.  Wanneer je je bestelling bevestigt, wordt deze onmiddellijk verwerkt en verschijnt binnen enkele seconden automatisch de bevestiging van je bestelling op onze website. Je ontvangt deze bestelbevestiging ook nog per e-mail.

 

Is online betalen veilig?

Vaneccelpoelwijnen.be garandeert een 100% veilige online betaling. Dankzij de beveiligde SSL-verbinding van onze partner Ingenico (voorheen Ogone), loop je geen enkel risico. Ingenico is tevens het meest gebruikte betaalsysteem in België. Op de Ingenico betaalpagina vul je de betaalgegevens in (het kaartnummer, de vervaldatum, etc.), waarna je betaling automatisch verwerkt wordt. Je betaal- of kredietkaartgegevens worden uitsluitend gebruikt voor de betaling, en worden nooit vrijgegeven aan andere partijen.

 

Waarom krijg ik een betaalherinnering nadat ik al betaald heb?

Soms gebeurt het dat de betaling en de herinneringsmail elkaar kruisen. In dat geval mag je deze herinneringsmail gewoon negeren.

 

Het Van Eccelpoel team is blij met jouw bezoek! Omdat we enkel voor de beste kwaliteit en service gaan, gebruikt deze site calorievrije cookies. In kleine bestandjes bewaren we jouw voorkeuren. Het helpt ons om jouw (gebruiks)ervaring met onze webshop te perfectioneren. Genoeg cookies? Verwijder ze van jouw browser! Manage cookies
← Keer terug naar de backoffice    • Méér dan 60 jaar ervaring • Kwalitatieve wijnen en spirits • 90% eigen import • Gratis verzending vanaf €300 • Vrijblijvende degustaties in onze wijnkelder • Verbergen