Je kan kiezen voor een levering via Bpost.
Bij een levering via Bpost wordt je bestelling bij je thuis of op een ander leveringsadres geleverd.
Standaard levering of Express levering (4 tot 5 werkdagen):
De levering wordt verzorgd door Bpost, waardoor je je pakketje binnen 4 à 5 werkdagen ontvangt. 
Op feestdagen worden er geen leveringen gedaan.
Bankoverschrijving:
Wanneer je betaalt met bankoverschrijving wordt je pakketje zo snel mogelijk verstuurd na ontvangst van je betaling. Reken dus 1 à 2 dagen extra voor de verwerking van de betaling door de bank.
De verzendkosten bedragen €9,95.
Neen, wij leveren enkel in België.
Ja, dat kan. Bij het invullen van de facturatiegegevens heb je de optie een ander leveringsadres toe te voegen.
Het volgen van je pakket kan via de website van Bpost: http://track.bpost.be
De informatie over je pakket kan enkele uren vertraagd zijn. Vragen over de bezorging? Neem gerust contact met ons op of contacteer Bpost op het telefoonnummer 02/201 23 45. Momenteel kan je jouw pakketje nog niet zelf volgen, maar wij werken aan een systeem opdat dit in de toekomst wel lukt. 
Indien je de bestelling niet tijdig ontvangt, contacteer je best onze klantendienst. Zo kunnen we nagaan waar het pakket zich bevindt en zoeken we een gepaste oplossing.
Indien je niet thuis bent op het moment van de levering, laat Bpost een briefje achter met verdere instructies. Je kunt er dan voor kiezen om het pakket op te halen in een afhaalpunt (bijvoorbeeld een postkantoor of PostPunt in je buurt), of je kunt telefonisch een tweede thuislevering aanvragen.
Als je een fout adres opgaf, kan je ons best zo snel mogelijk telefonisch contacteren. Als het pakket nog niet vertrokken is, kunnen we het adres nog aanpassen.
Vertrok het pakket al wel, dan wachten we tot het pakket retour komt en zenden we het opnieuw naar het juiste adres.